BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, May 5, 2010

salam pertengahan 2010

assalamualaikum...

haha...da dkt setahun x update blog nie. sory sbb aku sebok ngan study aku. yela da final year la kn. aku sebok praktikal & tugas2 len sebagai pelajar.

aku baru pas exam OSPE iaitu last paper sebagai pelajar. sangat berdebar dan aku harap aku leh jwp soalan & prosedur yang diberi.

aku,peja & nana nak g tempat exam...


keceriaan terpancar selepas OSPE


lepas nie aku akan cuti untuk seketika sementara menunggu exam LJM & panggilan kerja dari pihak HUSM. moga2 aku terus sukses dalam kerjaya aku. doakan kejayaan aku k my frenz...
akhir sekali insyaallah pasni aku akan terus update blog aku dengan aktiviti aku dan benda2 yang berfaedah.insyaallah....

fadzil_meor

1 comments:

fadzil_meor said...

menunggu untuk menjadi staf nurse.sangat berdebar-debar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...