BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, May 19, 2010

berpisah dan bertemu kerana ALLAH

assalamualaikum...

dah bpe hari aku tak update blog. byk faktor yg wt aku tak update blog nie...aku tetibe jd rindu sangat kt kengkawan aku dalam dip nursing.rindu setelah berpisah ngn dorg.dorg byk bantu aku dlm menjadikan aku lbh matang.

pasni kalo jmpe korg pon masa nak g keje.tak pon dalam lift.jmpe sbb same2 lambat g keje.haha...tak pon mase transfer in/out pt.wah!!!sangat rindu kt korg.

kenangan bersama

aku & senun tgh wt video

group LJM aku...(terbaik)

sblm tu aku nak ucap trimas kt kwn2 aku yg slalu bsame aku terutama senun,hatim & abg rasul yg slalu bg support kt aku wktu aku down. tak lupe kt macha tmpt aku blatih silat. pahni ssh nk trajang ko da.hehe... kt sek2 the misa fc. kalo gi men futsal ajak aku lg. kt dorg yg dulu suke buli aku tp tmpt korg gk aku slalu lpak.haha... dan kt semua sek2 dip nursing 1st batch. demo2 sumo dah bantu kawe dlm P&P kawe slame kawe kt usm. trimas semua...

wassalam...

fadzil_meor

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...