BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, May 7, 2010

cuti yang penuh debaran...

assalamualaikum...

kebelakangan nie aku rase cam ade je masalah yang datang. terbaru, aku nye broadband wat hal. memang signal low gler la. aku siap wat report kt celcom center lg tp still tak ok lg. nie pon aku g blk din macha gune internet kt blk die.

bosan gak sebab aku tak tau nak wtpe cuti nie. rase cam nak keje..tp...tak kot. sbb kakak aku akn kawen. lg aku antara orang penting dalam membantu melicinkan majlis tu. lagipon aku kene studi utk exam LJM. harap2 aku lulus exam tu. kalo tak sia2 aku blaja 3 tahun...

tak sabar nak tggu 26 jun nie sbb aku akn ke konvo silat di melaka. bestnye... tak sabar aku nak ke sane. nie la pengalaman yang aku amat nantikan. insyaallah aku akn terus bersilat sampai ke hujung hayat aku.amin...

ok la.. setakat sini je aku nak tulis. nanti kalo ade mase n internet aku da ok aku akn post lg. rajin2 la komen n kongsi pengalaman anda di sini...semoga ukhuwah persahabatan kte akan terus kekal hingga akhir hayat.

wassalam...

fadzil_meor

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...