BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, May 8, 2010

hasil kerja aku...


assalamualaikum...

hari nie aku trase nak share something yang laki-laki jarang wat tp aku dah wat. haaa pa dia tuh?haha...

dulu masa aku tahun 2 sem 4 ( 2008/2009 ) aku kene amk kursus ko-k kt usm. aku nie suke amk kursus yang org jarang nak join. saje2 la nak cari pengalaman. then mase nak daftar tue aku daftar kursus sulaman manik. sulaman manik?? ape kes laki amik sulaman manik??!! aku tak kesah la janji dapat pengalaman menyulam dari korg yg menjahit pon hantar kedai.haha...
serius best sbb aku sorg je laki dlm kelas tue. wah best gle!! and aku terpilih utk ke hari ko-k kt usm penang utk membuat pertunjukan menyulam manik. sangat best....

sekarang setelah sekian lame tak menyulam manik, aku mungkin da lupe. tp baru2 nie aku terjumpe semula hasil sulaman aku. so aku saje je la nak share kt korg. mane tau korg berminat nak mntk tempahan utk raye nnt ke. yela raye dah dekat. nak lawa2 kn kne tambah eksesori. hehe... ape2 pon korg nilai n enjoy2 la dgn hasil aku. moga ia menjadi batu lonjatan utk aku terus berjaya dalam bidang aku. amin....



sulaman 3 layer



sulaman 2 layer



sulaman daun



sulaman piramid



sulaman bunga labuci

diharap anda semua berpuas hati dengan hasil kerja aku. ade lagi jenis sulaman aku blaja tp aku rase nie je la basic sulaman manik yg patut anda tau.hehehe... anyway thanx sudi lihat hasil aku. papehal korg komen la ye. semoga komen anda semua dapat membangunkan diri sy dan anda sendiri... wassalam....

fadzil_meor

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...