BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, August 7, 2010

~My ConVo~

assalamualaikum semua....

baru2 nie saya ke usm induk penang utk konvokesyen.alhamdulillah 3 tahun saya blaja di usmkk akhirnye tamat jgk pembelajaran di sini. lps nie saya akan tempuhi alam pekerjaan pula. semoga saya terus sukses semasa di alam pekerjaan...

bantu lotfi pakai jubah.hehe


wajah2 ceria nak konvo


lepas konvo...

tq junior for da banner...we love u all...

bersama rakan seperjuangan

ape yang saya harapkan agar saya terus tabah menghadapi masa2 akan datang. terima kasih diucapkan kpd mama n abah yg sudi datang time konvo saya. thanx jgk kt kwn2 yg slalu wt sy hepi. kalian semua adalah rakanku dunia akhirat. x lupe kt hatim, senun, am. korg la kwn baik sy... trimas juga kt pengajar sbb da byk bg ilmu kt sy. pasni sy akan cube yg terbaik smasa memberi perawatan yg holistik kpd pesakit.

"Cara yang terbaik untuk belajar untuk menjadi pemenang ialah belajar daripada orang-orang yang pernah kalah atau tewas dalam sesuatu pertandingan,perbuatan atau sebagainya"

fadzil_meor

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...