BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, August 11, 2010

bermulanya hidup baru....


assalamualaikum dan salam ramadhan...

pertama skali saya ingin mengucapkan slmt menyambut bulan ramadhan.bulan pnuh dgn keberkatan.bulan pnuh keinsafan.jadi marilah kte bersama2 mengejar dgn memperbanyak ibadah.

pada bula ramadhan kali nie,saya telah memasang azam utk khatam Al-Quran spanjang bulan ini.slain itu,saya juga cuba utk solat terawih berjemaah.saya cube berubah dari menjadi seorang yang lalai dan leka kepada menjadi seorang hamba yang beriman kepadaNYA.

untuk pengetahuan semua,saya baru diterima kerja di 7eleven.berkat bulan ramadhan,dapat juga saya bekerja dan saya berharap saya tidak leka bekerja sehingga lupa utk beribadah kepadaNYA di bulan yang mulia ini.

ok la semua.jom kte kejar amalan dan ibadah di bulan ramadhan.best tau!!walaupon ganjaran tidak dapat dilihat dgn mata kasar tp ia sangat bermakna pada diri kita.sama2 kita berdoa supaya kte terus tergolong dalam hambaNYA yang beriman dan tergolong dalam umat Nabi Muhammada SAW....

fadzil_meor

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...